Koncepcje rozwoju

Strategiczne koncepcje rozwoju Autodistribution:

  1. Utworzenie na terenie Polski sieci hurtowni motoryzacyjnych - Partnerów AD, działających zgodnie z europejskim standardem ADI.

    AD Polska realizuje tę koncepcję poprzez podpisywanie Umów partnerskich z dużymi, regionalnymi hurtowniami motoryzacyjnymi. Te z kolei tworzą na terenie swojego działania siatkę lokalnych filii sprzedaży realizując w ten sposób strategiczny system logistyczny, który umożliwia szybsze dotarcie do klienta. Hurtownie partnerskie AD oferują swoim klientom samochodowe części zamienne, sprzęt warsztatowy, akcesoria motoryzacyjne oraz wszelkie komponenty uznanych, światowych producentów. Ponadto, w ramach przedsięwzięć rynkowych firmy stawiają na szeroki pakiet wartości dodanych i efektywny marketing bezpośredni.

  2. Utworzenie na terenie Polski profesjonalnej Sieci Serwisów AD w oparciu o międzynarodowe standardy Autodistribution International. Partnerzy hurtowi AD tworzą na terenie swojej działalności Sieć Serwisów AD, które spełniają wszelkie kryteria międzynarodowej Sieci serwisowej Autodistribution International.  Odpowiednio przeszkolona kadra, wyposażenie we właściwy sprzęt oraz dokonywanie kompletnych usług niezależnie od marki samochodu dają pewność, iż standard Serwisu AD jest identyczny ze standardem funkcjonowania każdego Serwisu Autodistribution w Europie.
    Serwis AD to pewność jakości oferowanych usług. Dlatego, Serwisy działające pod międzynarodowym, uznanym logo AD udzielają 24 - miesięcznej międzynarodowej gwarancji na zakupione części i wykonane usługi. To oznacza, iż wszelkie naprawy dokonane w Serwisie AD podlegają 24 - miesięcznej gwarancji, która obowiązuje również poza granicami Polski.
    Całkowita liczba Serwisów korzystających z międzynarodowego logo AD to ponad 4000.
    Na Sieć Serwisów AD w Polsce składa się obecnie ponad 150 Serwisów AD gwarantujących Klientom najwyższą jakość usług, oferujących oryginalnej jakości części zamienne czołowych producentów światowych dostarczających wyroby do bezpośredniej produkcji samochodów (na pierwszy montaż).

  3. Dystrybucja uznanej jakości części zamiennych pod międzynarodowym znakiem AD. AD Polska, wzorem Partnerów ADI innych krajów europejskich oferuje Klientom produkty pod logo AD spełniające wszystkie kryteria jakości i wymogi bezpieczeństwa.

 

Systematyczny rozwój trzech głównych koncepcji, pozwala na dalszy, dynamiczny rozwój Grupy AD Polska.

Copyright © 2011 ADPolska
All rights reserved

CMS Edito Powered by: Ideo Realizacja:
Autodistribution Polska Sp. z o.o. | 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 24 | tel. 12 683 88 00, fax 12 643 78 82
e-mail: kontakt@adpolska.pl | NIP 872-207-62-58
KRS 0000034198 | XI Wydział Gospodarczy KRS Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia | Kapitał zakładowy: 14 580 500 zł
informacja o cookies