Produkty AD

AD Tarcze hamulcowe

  • Bezpieczeństwo w każdych warunkach
  • Wytrzymałość cieplna
  • ISO 9002
  • Jakość oryginałów
  • Doskonałe wyrównoważenie
  • Wyjątkowa oferta cenowa

 


Ogólnie

 

Tarcze hamulcowe AD pochodzą od producentów, którzy zaopatrują fabryki samochodów w wyposażenie na tzw. pierwszy montaż. O takim a nie innym wyborze poddostawcy zadecydowała troska o maksymalne bezpieczeństwo eksploatacji właściwe dla wszystkich części dostępnych w opakowaniach AD. Skala zamówień pozwoliła na wypracowanie bardzo korzystnych cen. AD Polska może poszczycić się jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert tarcz hamulcowych w kraju.
Określenie „jakość oryginału” nie wymaga w zasadzie dodatkowych komentarzy, ale warto przypomnieć co tak naprawdę decyduje o walorach dobrych tarcz hamulcowych. Po pierwsze maksymalna odporność na odkształcenia wynikające ze zmian temperatur. Po drugie – niezwykle precyzyjne parametry geometryczne zagwarantowane fabryczną obróbką sterowana cyfrowo. Po trzecie – zachowanie najważniejszych parametrów przez cały okres eksploatacji tarczy aż do jej nieuniknionego eksploatacyjnego zużycia.
Tarcze hamulcowe AD „legitymują się” Certyfikatem nr 247/01 Przemysłowego Instytutu Motoryzacji oraz Certyfikatem Jakości ISO 9002.

 

Zdaniem mechaników

 

Zdecydowana większość ankietowanych mechaników kieruje się renomą marki producenta tarcz hamulcowych i potrafi wskazać ulubionego producenta tarcz hamulcowych. Obawa przed szybkim pokrzywnieniem i związanymi z tym reklamacjami klienta każe sięgać tylko po sprawdzone pozycje. Na odstępstwa od tej reguły ankietowani mechanicy mogą zdecydować się w dwóch przypadkach. Po pierwsze – jeśli mają do czynienia ze starym samochodem a klient na własne ryzyko nalega na tanie części. Po drugie – jeśli naprawiany jest mały, lekki samochód (Matiz, Cinquecento).

 

Zdaniem kierowców

 

Wraz z wiekiem kierowcy rośnie jego doświadczenie i świadomość, że na tarczach hamulcowych nie można oszczędzać. Wibracje podczas hamowania doprowadzają do szewskiej pasji i są najlepszą motywacją do przemyślanych zakupów. Pomijając użytkowników najtańszych samochodów, większość konsultuje wybór z mechanikiem lub sprzedawcą i wybiera coś dobrego ze „środkowej półki cenowej”. Trafiają się także wąskie grona użytkowników, którzy na podstawie rekomendacji z klubu internetowego danej marki pojazdu wybierają te a nie inne tarcze.

Copyright © 2011 ADPolska
All rights reserved

CMS Edito Powered by: Ideo Realizacja:
Autodistribution Polska Sp. z o.o. | 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 24 | tel. 12 683 88 00, fax 12 643 78 82
e-mail: kontakt@adpolska.pl | NIP 872-207-62-58
KRS 0000034198 | XI Wydział Gospodarczy KRS Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia | Kapitał zakładowy: 14 580 500 zł
informacja o cookies